Sháníte vánoční dárky? V našemvýběru papírových radostí  vyberete dárky pro celou rodinu.Sregistrací  o 10% výhodněji.

Jak se připravit na pohovor ve třech krocích

Pohovor do nové práce je vždycky trochu stresová záležitost. Pokud se ale na něj dostatečně připravíte, minimálně se vám uleví a budete se cítit klidnější. Rozepište si konkrétní úkoly a škrtejte hotové. Pomůže vám náš To do list. 

Velké úkoly je někdy lepší rozepsat do několika menších povinností. Bude se vám totiž lépe pracovat a odškrtnuté úkoly vás budou motivovat dál. Díky lepené vazbě našich To do listů můžete papír vytrhnouta mít jej stále u sebe. 

Rozepište si konkrétní úkoly, díky nimž na pohovor přijdete skvěle připravení, v dobré náladě a hlavně včas. Tak jdeme na to! 

 

Před pohovorem

Na pohovor byste měli přijít s předstihemslušně upravení a s jasnou představou o tom, co firma dělá či vyrábí, a kdo v ní pracuje. 

  • Spočítejte, jak dlouho vám zabere cesta

  • Připravte si pohodlný, ale reprezentativní outfit

  • Podívejte se na webové stránky firmy a přečtěte si podstránku O nás

  • Ještě jednou se podívejte na inzerát, na nějž jste odpověděli

  • Prohlédněte si svůj životopis

  • Připravte si otázky, na které se chcete personalisty zeptat

V den pohovoru a během něj

Pokuste se co nejlépe vyspat a vstát s dostatečným předstihem. Dejte si alespoň malou snídani, ať vám není špatně. Je úplně normální, že jste nervózní, přesto se snažte usmívat a chovat mile a přátelsky. 

  • Nachystejte si do desek vytištěný životopis

  • Použijte parfém, ale nepřehánějte to

  • Natrénujte si úvodní řeč – kdo jste, co děláte a proč hledáte novou práci

  • Ujasněte si odpověď na otázku finančního ohodnocení

  • Až budete na místě, zkontrolujte, zda jste si vypnuli telefon

Po pohovoru

Dejte si chvilku čas a v klidu si novou zkušenost promyslete. Firma sice hledá nového člena týmu, to ale neznamená, že to musíte být vy. Vy totiž také hledáte ideální změnu, která vám bude nejvíce vyhovovat. Bude se vám to hodit, až vás pozvou do druhého kola.

  • Zamyslete se nad tím, jak na vás působilo prostředí firmy. Líbila se vám kancelář? Nevadilo by vám dojíždět? 

  • Jak vám byli sympatičtí možná vaši budoucí kolegové?

  • Cítili jste se během pohovoru příjemně?

  • Jste spokojeni s budoucím platem?

  • Nezapomněli jste se na něco zeptat?

Svůj nový To do list vybírejte zde.
 

Mohlo by vás zajímat: Lepší organizace času: Jak na time management

 

 

Další články o psaní, zapisování si a blokařském řemeslu

Vaše objednávka byla odeslána.

Byli jste úspěšně přihlášeni k odberu našeho newsletteru.

Vaše zpráva byla odeslána, budeme Vás kontaktovat co nejdříve.